VOERTUIGRECLAME

PB Soccer

PB Soccer begon 10 jaar geleden met het geven van voetbalclinics en -trainingen in heel de regio. Er was een eigen logo, maar geen huisstijl. We hebben dit destijds doorontwikkeld naar een beknopt huisstijlblad. Destijds vooral bedoeld voor een consistente opmaak voor flyers, relatiegeschenken en uitingen op social media. Een professionele uitstraling en aankleding van de evenementen van PB Soccer draagt bij aan het succes van het bedrijf van Patrick Bakhuis. Maar hoe behoud je consistentie zonder een volledige huisstijl?

Een consistente uitstraling doorvoeren naar zeer uiteenlopende uitingen kan een uitdaging zijn zonder duidelijke richtlijnen. Een brochure heeft bijvoorbeeld een heel ander doel dan voertuigreclame. Bovendien dien je als ontwerper rekening te houden met de vluchtigheid waarin de reclameuitingen door de doelgroep wordt opgemerkt. Bij PB Soccer draait het bij het wagenpark vooral om stijlvol opvallen. Daarom hebben we de bedrijfsbus en aanhanger in dezelfde krachtige stijl geplakt; een mix van matte en glanzende folies. Het resultaat? Een opvallende, consistente uitstraling, zowel samen als afzonderlijk.

Deel dit met anderen!